Here is the new champ called Hecarim, the shadow of war.
His abilities are:
Warpath (Passive) – Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to a percentage of his bonus movement speed.
Rampage – Hecarim cleaves nearby enemies dealing physical damage.
Spirit of Dread - Hecarim deals magic damage to nearby enemies for a short duration.
Hecarim gains health equal to a percentage of any damage those enemies suffer.
Devastating Charge - Hecarim gains increasing movement speed for a short duration.
His next attack knocks the target back and deals additional physical damage based on the distance he has traveled since activating the ability.
Onslaught of Shadows (Ultimate) - Hecarim summons spectral riders and
charges forward, dealing magic damage in a line. Hecarim creates a shockwave when he finishes his charge dealing additional magic damage to nearby enemiescausing them to flee in terror.
-------------------------------
Este es el nuevo personaje llamado Hecarim, sombra bélica. Sus habilidades son:
Sendero de guerra (Pasiva): Hecarim ignora la colisión con unidades y ve incrementado su Daño de ataque en un porcentaje de su Velocidad de movimiento adicional.
Alboroto: Hecarim golpea a los enemigos cercanos, infligiendo Daño físico.
Espíritu de pavor: Hecarim inflige Daño mágico a los enemigos cercanos
durante un breve periodo de tiempo. Hecarim recupera Vida, equivalente a un porcentaje del Daño que sufren esos enemigos.
Carga devastadora: La Velocidad de movimiento de Hecarim aumenta durante un breve periodo
de tiempo. Su siguiente ataque derriba al objetivo e inflige Daño físico adicional según la distancia recorrida tras haber activado la habilidad.
Envite de sombras (definitiva): Hecarim invoca a jinetes espectrales y carga, infligiendo Daño mágico
en línea recta. Hecarim crea una onda de choque al terminar su carga que inflige Daño mágico adicional a los enemigos cercanos, haciéndolos huir aterrorizados.
No hay comentarios:
Publicar un comentario